曼陀羅

曼陀羅

曼陀羅

曼陀羅

曼陀羅

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد آلودگی هوا یک مشکل رو به رشد است و تأثیر فزاینده ای بر کیفیت زندگی ما دارد. دستگاه های تصفیه هوا در حال تبدیل شدن hepa air filter for home برای زندگی باکیفیت هستند و به ما اجازه می دهند هوای تازه نفس بکشیم و از خلوص آلودگی لذت ببریم. بنابراین، آیا دستگاه های تصفیه هوا واقعا کار می کنند؟ دستگاه تصفیه هوا برای چیست؟ بگذار ببینیم!

اول، علاوه بر فرمالدئید پس از تزئین.

همیشه در اتاق تزئین شده بوی تندی می دهد و وقتی جرعه جرعه می نوشید احساس می کنید که حال آن فرد خوب نیست. مقدار زیادی گازهای مضر عمدتاً فرمالدئید در محیط تزئین شده هوا باقی می ماند که پس از استنشاق به سلامت ما در جامعه آسیب وارد می کند. بسیاری از آموزش‌های خانواده فکر می‌کنند که اگر اغلب پنجره را باز کنید و بگذارید خشک شود خوب است، اما در واقع گازهای مضر موجود در خانه و رنگ را می‌توان بعد از مدت طولانی تبخیر کرد.روش مطمئن استفاده از فرآیند هوا است. تصفیه کننده ها به طور مداوم حذف فرمالدئید از هوا را بهبود می بخشند.

دوم، گرد و غبار و ذرات شناور را حذف کنید.

گرد و غبار موجود در هوا با چشم غیر مسلح به سختی قابل مشاهده است. در بسیاری از شهرهایی که میزان آلودگی هوا زیاد است، باز کردن پنجره ها به هوا باعث بدتر شدن هوای خانه می شود. دستگاه های تصفیه هوا می توانند به شما در حل این مشکل کمک کنند، گرد و غبار و سایر ذرات معلق موجود در هوا را به طور موثر جذب و رسوب کنند و به طور موثر پاکیزگی هوا را بهبود بخشند.

سوم، فیلتر کردن باکتری ها و آلرژن ها.

برخی از تصفیه‌کننده‌های هوا نه تنها گرد و غبار را از بین می‌برند، بلکه باکتری‌ها و آلرژن‌ها را نیز از هوا حذف می‌کنند، مخصوصاً برای افرادی که در خانه دچار ناراحتی ریه یا گلو هستند. آنچه مورد نیاز است چنین تصفیه کننده ای است که بتواند هوا را به طور اساسی تصفیه کند. آلرژن ها می توانند برخی از مواد شیمیایی موجود در هوا یا گرده های شناور و غیره باشند. پس از فیلتر شدن توسط دستگاه تصفیه، دیگر نگران تهدید ریه و گلو نیست.

  • ۰۰/۱۱/۲۸
  • quillity quillity

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی